HÄR SKRIVER JAG OM VIRKNING, MIN FAMILJ OCH LIVET I ALLMÄNHET

fredag 29 oktober 2010

Galgrecept - länkar

Tänkte bara säga att jag hittat några länkar till hur man virkar överdrag till galgar, som jag skrev om att jag börjat göra.

Dottie Angel - supervackra galgar, men jag tycker de ser lite för trixiga ut för att jag ska idas försöka med dem just nu.

Decoria - liknande som jag håller på med. Mycket enkel variant, dock lite tråkig i längden för otåliga mig :P

Den Rosa Bakelsen - också av liknande sort som jag virkar.

Jag blev så klart trött på överdraget jag började på och ska nu bara virka klart det i dess enklaste form. Det blev inte en massa roliga färgbyten som jag först hade planerat, utan nu vill jag bara avsluta.

I helgen har jag bestämt mig för att inte virka alls, så att händerna får vila. Jag har faktiskt sci-fiböcker från biblo som jag ännu inte börjat på, vilka jag hoppas ska kunna avleda mina virkabstinensbesvär :)

1 kommentar:

  1. Oh, vilka fina bloggar du tipsat om! Tack! =)
    Hoppas du mår bättre i virkhänderna snart.

    Hm....något galgöverdrag lär det nog inte bli för min del....men de är verkligen fina att titta på! =)

    Trevlig fredag kväll! =)

    SvaraRadera