HÄR SKRIVER JAG OM VIRKNING, MIN FAMILJ OCH LIVET I ALLMÄNHET

onsdag 13 oktober 2010

Aningens uppdatering :)

Hösten är fin! Jag har försökt promenera i skogen så mycket som möjligt. Ibland med sällskap ibland ensam. Båda varianterna har sina fördelar. Jag gillar att få gå och tänka i fred. Jag tänker mycket på den kommande babyn. Det är rätt häftigt hur hon blir starkare och starkare i sina sparkar och andra rörelser. Sjukt att man har en levande varelse inuti sig! :D Jag har börjat känna mig gladare på sista tiden, vilket är skönt. Jag började bli riktigt less på nedstämdheten. Ett genombrott var att gå med mina vänner Gunilla och Faten och handla babykläder. Innan dess har jag mest sett alla begränsningar med att få barn. Allt vi inte kommer att kunna ge henne pga usel ekonomi och så. Men babykläderdagen piggade upp mig rejält. Det finns ju faktiskt grejer som jag och min sambo har råd med. Fina saker till och med. Tur att man bor på ett ställe som har H&M, Lindex och KappAhl, med sina lägre priser :) Faten och Gunilla var så himla underbara och köpte jättefina kläder åt babyn i present! Älskade vänner! Själv köpte jag också ett plagg till babyn, det första jag införskaffat; en dinosauriedräkt :)

Lite bilder nedan från höstprom, hund och katt :)




Alma-sällskap i skogen




Liten Alma vid stor sten :)




Ville prova dinosauriedräkten på Emil, men det gick inte så bra... :)

Så, det mesta känns fint just nu och jag njuter av den känslan. Idag blir en pluggdag, vilket också känns ok (bevis på mitt goda humör!). Hej så länge! :)

'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar