HÄR SKRIVER JAG OM VIRKNING, MIN FAMILJ OCH LIVET I ALLMÄNHET

tisdag 30 mars 2010

Att uppfylla sin älskades önskningar

Min älskade man gnällde över vilka trista saker man brukar få i påskäggen. Jag frågade då vad han skulle vilja ha. Han svarade: "En bajskorv". Ja, vem är jag att neka min älskade det han helst vill ha? Men eftersom jag tycker att det är roligt att virka mina presenter så blev resultatet rätt rumsrent:


Älsklingen blev jätteglad och hängde bajskorven i byxhällorna så att han kunde ha den med sig ute i offentligheten. Det känns fint att ens alster kommer till allmänhetens beskådan...

Jag har en annan grej på gång till min fina underbara bästa älskade. Men det är nåt som bara några få känner till än så länge. Uppdatering kommer om kanske en månad ungefär :)



Vacker och symbolisk bild för min plan ;)
Bilden är tagen på Mariehemsängarna på vägen till jobbet.

En sista bild måste jag också lägga upp, eftersom mina katter är det finaste jag har i denna världen:




Söta surisar som gosar :)

Nu ska jag fortsätta med c-uppsatsen. Det fortsätter att flyta på hur bra som helst för mig och Gunilla. Vi känner oss så jädrans nöjda med det vi gör. Och varje arbetsdag är en rolig dag. Inte alltid man kan säga det annars :)

Äsch, måste ju ta mig till biblioteket också kom jag just på. Men det är fantastiskt fint väder ute, så det blir nog bara bra med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar