HÄR SKRIVER JAG OM VIRKNING, MIN FAMILJ OCH LIVET I ALLMÄNHET

söndag 21 november 2010

Halsduk istället för monstersjal

Efter att jag hade gjort klart socionomen igår kväll (bild kommer när käraste Gunilla fått den), så hade jag energi kvar och ville göra något mer. Då bestämde jag mig för att faktiskt ta tag i den där sjalen som bara legat och väntat sen i somras. Det är bara att inse, jag kommer aldrig att göra klart den om jag siktar på mitt ursprungsmål. Så jag tyckte att den kunde få vara ganska fin som bara halsduk istället :) Nu syns det dåligt på bilden, men det jag då bara behövde göra var att virka dit en liten spets runt kanterna så var den klar för användning.





Färgerna är svart och ljunglila, vilka jag gillar :) Jag tror att jag, hör och häpna, kanske till och med kommer att ha på mig halsduken nån gång :D

Nu ska jag plugga på under resten av dagen varvat med tvättstugenöjen.

1 kommentar:

  1. Jätteläcker halsduk! Den skulle jag absolut använda om jag var du =)
    Ser jättehärlig ut!

    SvaraRadera