HÄR SKRIVER JAG OM VIRKNING, MIN FAMILJ OCH LIVET I ALLMÄNHET

lördag 26 juni 2010

Lite sommar

Haft fullt upp med jobb så har inte tagit mig tid till att uppdatera här. Ser dock att jag inte är ensam om det, när jag kollar på blogguppdateringarna :)

Det har dock ändå blivit lite sommar för mig. Midsommaraftonen spenderade jag och lillasyster Cat först i stallet hos hennes häst Gullbarr och hans vänner, sedan åkte vi till Holmsunds havsbad. Det var så himla skönt för själen! Havet med vågornas skvalpande mot stenarna är bland det mest hjälpsamma i meditationssammanhang för mig. Jag andades och fyllde på med ny energi. Enda trista som hände vid havet var att jag repade min förlovningsring rätt rejält när jag klättrade bland stenarna =/ Men å andra sidan ser den bara lite mer använd och älskad ut nu :)


Sommaridyll



Havet vid Holmsund



Frihet :)


Det har inte blivit något virkande på sista tiden. Orken finns helt enkelt inte. Men den återvänder nog så småningom, hoppas jag. Det är överhuvudtaget en massa som rör sig i min skalle och i mitt liv just nu. Tiden får utvisa hur saker och ting blir.

1 kommentar:

  1. Håller med dig om havet och vågors skvalpande, jag blir lugn i både kropp och själ och det är bara här och nu som gäller.
    Njut av livet som är här och nu.
    Kram Annika

    SvaraRadera